Fatbike aktuál z Veľkej Studenej doliny - Aktualizované!

19.02.2016
fatbike-aktual-z-velkej-studenej-doliny-aktualizovane-

Január a v dolinách stále málo snehu, skialpinisti škrípu zubami a šúchajú tvrdé zasnežené zjazdovky. Zato vysmiata fatbiková komunita veselo brázdi tatranské doliny a sedlá, zmrznutý nosný sneh nemôže byť už lepší. Na jar som skúšal zájsť čo najďalej do Veľkej studenej v odmäku, teraz pre zmenu v mraze -10 po utlačenom letnom chodníku, kam až to pustí. Tzv. húpačky na bike zatiaľ nezjazdné. Tlačenie a občas krútenie, chodník sa kľukatí a kupodivu stále drží, končím pri ohništi 1648 m. Zjazd snehovým koridorom famózny aj bez kamery  a drona, až teraz odmena keď oplatí sa fučať v mraze a tlačit tú 15 kg kravu :-) Jediné živé duše v doline sa objavili traja skialpinisti z Priečneho sedla, ale teraz by som s nimi nemenil ani za široké lyže :-) Rozmŕzam na Rainerke pri horúcom čaji a peci, a to ma ešte čaká pohodlná magistrála na Hrebienok a decentný trailik popri lanovke do Smokovca.

Fatbike_vo_Veľkej_Studenej_doline

Keď to takto pôjde ďalej, bikeri si budú baliť aj lavínový výstroj a mačky :-)
Roland Lipták

Aktualizácia aktualu: 14.02 bol Rolo vo Veľkej Studenej zase. Posledných 5 fotiek galérie je z toho dňa. Podmienky na bajkovanie vynikajúce. Tak už mu len držíme palce aby si raz dal aj občerstvenie na Zbojníčke :)

Fotky Fatbike aktuál z Veľkej Studenej doliny - Aktualizované!

RE: Fatbike aktuál z Veľkej Studenej doliny
sherpa 21.01.2016
macky? skor retaze by sa zisli.

Jano 21.01.2016
Ze vraj je otvoreny uz aj Lomnicak, ale len po "CMITTER"

RE: Fatbike aktuál z Veľkej Studenej doliny
Pišta 23.01.2016
Čau, myslím, že sme ťa stretli pri rázcestníku na modrej. Šlapal si od Rainerky hore a točil si na Hrebienok. Na tom fetbajku to musí byť po uchodenom a ujazdenom snehu bomba!! Nech sa darí :)