Šaľeny Apríl alebo najčerstvejšie info z VSD

21.04.2017
laleny-april-alebo-najcerstvejsie-info-z-vsd

Včera sme zachytili z étera info, že na Zbojníčke kalamita, že sa neda hore ani dole. Dnes ráno plech a tak rozhodovanie bolo rýchle. Pomôžeme prešlapať stopu - ako ináč s lyžami bo bez lyži by bolo ťažko. Tak sme šli, ako bolo, vidno na obrázkoch. Nebolo až tak ťažko jak by sme si boli mysleli. Sneh sa odvčera zmenil zázračnou rýchlosťou takou charakteristickou tomuto ročnému obdobiu... A s výdatnou pomocou vetra samozrejme... Takže to prešlapávanie stopy až tak nebolelo, hlavne keď už tam stopa bola, že :)

Nevideli sme žiadnu väčšiu lavínu až na sypanie sa snehu v stene Prostredného. Pred dvomi týždňami to v sobotu veru padalo svižnejšie...

a_zase_Závrat_a_stopy_v_Generály

Takže misia splnená. Z chaty sa už ľudia dostali hore i dole, samozrejme jedine na lyžiach, iná možnosť nebola. No teda aj jednu stopu od snežníc sme videli...

Už zajtra bude ale samozrejme úplne ináč ako na fotkách. Víkendová oblačnosť sa už nasunula...