Skialp prechod severmi 28.03.2017

29.03.2017
skialp-prechod-severmi-28-03-2017

Trasa: Starý Smokovec - sedlo Závrat - Rovienková dolina - hrebeň za Javorovým rohom sedlo nad Zeleným - Zelená Javorová dolinka - Javorová dolina - Čiernou Javorovou do Čierneho sedla - chata pri Zelenom plese - Biela voda, cca 2770 v.m.

O tomto okruhu sme dobre vedeli nielen z ďalšieho článku ktorý vyšiel na Vetromagu nedávno. Elko tu je už ako doma a tak objavná cesta na miesta kde som nikdy predtým nebol to bola len pre mňa. Podrobný popis trasy už parádne zvládol Martin v spomínanom článku. Odklik nájdete dole. V tomto si zase môžete vychutnať bohatú fotogalériu s pohľadmi na Tatry aké nevidíte moc často...

v_sedle_nad_zeleným

Zároveň si z obrázkov odsledujete aktuálnu snehovú situáciu...

V sedle nad Zeleným sme našli stopy, ktoré sme tam aj čakali. Krátko pred nami tadiaľto prešla česká dvojka, ktorej sa práve v tento deň podarilo prechodom z Morského oka na Chatu pri Zelenom plese prejsť Gipsiho prechod. Zvyšok túry sme už išli prevažne po ich stopách a obdivovali krásy Tatranského severu...

Celá túra po Brnču nám trvala cca 8 hodín. Foto aj Filmo matrošu máme dosť ;)

M.B.

Fotky Skialp prechod severmi 28.03.2017

RE: Skialp prechod severmi 28.03.2017
Monika (mona.sakova@gmail.com) - 29.03.2017
Obdivuhodné,ste borci, prekrásny prechod, ja sa vyžívam, keď čítam tieto nadľudské výkony a vidím tie prenádherné scenérie zo zimných Tatier. Klobúk dole. Ja si vychutnávam skialpinizmus iba rekreačne, ( Brnčalka a späť, výstup do Skalnatého Plesa z Tatranskej Lomnice a späť, Zbojnícka chata a späť),ale taktiež ma vždy hoci aj malá túra povznesie a nabije energiou, ktorá mi tu dole často dôjde. Prajem Vám veľa, veľa takýchto prenádherných prechodov so šťastlivým návratom. vaša obdivovateľka Monika.

martin 30.03.2017
som rád keď sa to páčilo, bola to nádherná túra ale k nadľudskému výkonu to má ešte poriadne ďaleko...