Záver skialpovej sezóny v Tatrách

15.04.2014
zaver-skialpovej-sezony-v-tatrach

V nedeľu 13.4. sme boli v Mlynickej doline viacerí, pre väčšinu to bol zrejme aj záver skialpovej sezóny. Aj napriek zime chudobnej na sneh sa nakoniec v Tatrách spravili celkom dobré podmienky. V sobotu počas zrazu skialpinistov sme dokonca na Brnčalke stretli aktérov prechodu z Popradského plesa na Brnčalku. Tvrdili, že snehu mali všade dosť. V nedeľu sme v Mlynickej doline boli svedkami a aj aktérmi viacerých zjazdov. Podmienky boli dobré. Rozlúčka so sezónou prebehla v peknom počasí :) Na lyžiach sa dalo šliapať spod vodopádu Skok a rovnako dole sa dalo na lyžiach aj zísť. V doline bolo treba lyže na dvoch miestach vypnúť na pár metrov. Odmenou bol pekný firn, hlavne na svahoch pod Soliskovým hrebeňom. V pondelok v Tatrách napadol opäť čerstvý sneh... M.Bartoň

Fotky Záver skialpovej sezóny v Tatrách

RE: Záver skialpovej sezóny v Tatrách
Palo (pavol.badiar@gmail.com) - 21.04.2014
Ahoj Martin. Chcel by som Ta pekne poprosit o zaslanie 2 fotiek z tohoto tripu. Piatu v poradi, kde je vyznaceny zjazd zo Soliskoveho hrebena, ak by sa dalo tak bez toho vyznacenia a potom este 12-tu s detailom vrcholovej partie Velkeho Soliska. My sme to lyzovali cosi pred Vami, ale zial, pokazilo sa nam pocasie a nevedeli sme uz spravit fotky tohoto zjazdu. Velka vdaka vopred. Adresa: pavol.badiar@gmail.com